Sjuk

Hej!
Som ni ser i rubriken så är jag sjuk eller ja mer krasslig, jag har ont i halsen & är lite förkyld:? jag blev det igår så har inte orkat göra så mycket varken igår eller idag. Men i torsdags så träffade jag mina kompisar och tog en fika på coffehouse i fridhemsplan. Jag tog en varm choklad och kärleksmums:)

image

Ja bilden visar min choklad☺ det var super mysigt och gott, saknar dom redan😯
Men idag eller imorgon planerar jag på att göra helgens bokbloggsjerka om den inte är för jobbig x)
Ses i nästa inlägg!
Xoxo

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

