Torsdag

Heej!
Idag har jag varit i skolan och sen drog jag in till stan för att bara hänga lite. Sen drog jag och käka på Subway, det var riktigt gott! Efter det var kl 6 typ och då drog jag till en plats som heter zebran och där hängde jag tills kl var 8 och då tog jag bara t-banan hem^^
Jag har bestämt mig att inte köpa eller fråga om recensionsex pga har såå

image

mycket böcker jag inte läst i bokhyllan:/
Jag måste också läsa på lite, ska ju läsa 70 böcker eller vad det nu var innan året är slut, jag menar dagarna ärligt talat flyger fram xD men ni får ni ha en skön kväll hörni och en skön fredag då helgens jerka är tillbakas som alltid varje lång helg oftast.
PS.  Bilden är på ruffy  aka luffy från one piece
Xoxo

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

