Min helg!

Heej!
Nu ska jag vara uppdatera er lite om min helg och vad som händer i veckan.
I fredags så drog jag bara hem & chilla, sen i går alltså lördag så pluggade jag som en galning. Sen på kvällen drog jag till min kompis och sov över där, igentligen hade vi planera att köpa dricka men det gick inte, men sen idag så vaknade jag vid 10 och käka frulle med min kompis och sen drog vi in till stan och kollade i lite butiker och fikade^^ Jag tog en muffins och köpte varm choklad

image

Sen åkte jag hem och åt lite lunch och pluggade lite. Och nu sitter jag här och skriver inlägget, jag ska duscha snart oxså.
I imorn ska min klass på utlyfkt till armé museet. Men det jobbiga är att jag måste rå plugga eftersom jag har nationella prov och andra prov nu o veckan. Men ialfall så såg jag att två st
böcker jag har väntat på i typ 1 år kommer ut och dom är:
1. Winter ( The lunar chronicles #4) av Marissa Meyer

image

2. Queen of Shadows (Thrones of glass #4) av Sarah j. Maas

image

Ja och sen ska jag bara handla lite nödvändiga kläder i veckan
Mvh Siri

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

