Lite torsdags shopping + recensionsex

Hej!
Idag tänker jag visa lite vad jag köpt och fått:)
Jag slutade skolan vid 15.30 och då drog jag till donken och käka lite middag, sen var klockan runt 16.30 och då åkte jag in till stan. Jag fick först till hollister eftersom det var det jag hade planerat, jag provade några gånger och då kom jag fram till ett par mjukisbyxor och en fin tröja och dom ser ni här:

image

Sen tänkte jag dra hem, men såklart gick jag in i en annan butik ingen mindre än twilfit x) där hittade jag en snygg träningstopp som man både kan ha och träna i men också för vardags, ni ser den här:

image

Efter det gick jag bara och kollade i lite andra butiker men jag köpte inget och jag åkte hem sen vid 18.00 och när jag kom hem såg jag att ett recensionsex hade kommit!:D den bok som kom var

image

Fangirl av rainbow rowell
Tack Berghs förlaget!
Hejdå xoxo

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

