Bokbloggsjerka 27 – 30 mars

Hej!

Så nu var det dags för Annikas jerka. Den här veckan undrar hon

Är det bara jag som kan bli ”sjukligt” förtjust i en karaktär i en bok eller på tv/film?

jag tror inte jag blir sjukligt förtjust i någon karaktär, men jag brukar fastna för vissa karaktärer som jag älskar^^ Jag har sett många serier, men jag fastnade extra för Daryl i The Walking Dead

Och sen kan man inte låta bli att dö lite för Damon från The vampire Diaries, han är för het

Sen har vi Michael Scofield från Prison break,

men några relationer jag brukar fastna för om det är böcker vi talar om så är det bl.a. Day & June (Legend trilogin) Yelena & Valek ( Study trilogin) Brittany & Alex (Perfect Chemistry trilogin) Anna & Etienne (Anna and the french kiss trilogin)

haha ja det var några,men det finns måånga fler xD

Ha en trevlig helg!

6 kommentarer

Filed under idag

6 responses to “Bokbloggsjerka 27 – 30 mars

  1. Michael Scofield är verkligen en karaktär som man fastnar för. 😉

  2. Helt okända karaktärer för mig vilket kanske inte är så konstigt i o m att jag tittar väldigt sällan på TV.

  3. det var mycket jag inte kände till!

  4. Tror att det där med att älska karaktärer är precis vad Annika menade med ”sjukligt” förtjust 🙂

    Prison break slutade jag titta på efter första säsongen, men jag gillade Scofields ”besatthet” 🙂

  5. Visst är det så att man fastnar lite extra för vissa 🙂

  6. Damon är en av mina favoriter också

Kommentera

