Min helg

Heej!
Jag har tyvärr ingen recension att komma upp med..:( men har lixsom inte alls läst mycket denna vecka, varken manga eller någon bok. Men jag tänkte bara berätta lite om vad jag gjort o helgen dock inte så händelseriksfullt. Men i alla fall så har jag varit ganska trött, som ni vet så har vi förlorat 1 timme så nu är det sommartid. I lördags så shoppade jag bara och idag så åt jag på restaurang, jag åt yakuniku eller hur det nu stavas.

image

image

image

Sen fick ni en liten bonus bild på sushin som resten av familjen åt^^ och ja sen har jag pluggat och bara kollat på tv serien shameless. 
Ses xoxo

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

