Påsklov

Heej!
För idag är det påsklov, åhh ska bli så skönt. Det är tyvärr bara en vecka, men bättre än inget lixsom. Igår köpte jag en ben & Jerry

image

Som ni ser på bilden så var det fudge brownie jag åt.
Igentligen ville jag mest informera er om vad jag ska göra på lovet nu.
Imorn åker jag tåg till Norrland (ska till min morbror)och är där tills söndag. Sen pluggar jag lite på måndag och på tisdag åker jag till farmor och där antar jag att kusinerna också är. Jag vet inte exakt när jag kommer hem men antingen på fredag eller lördag. Sen beroende på vilken dag jag kommer hem på så får vi se vad jag hinner att göra mer;) vill träffa lite kompisar men man hinner inte göra så mycket på bara en vecka. Ska inte klaga men i alla fall.

Ska ta med lite böcker på tåget till Norrland och då är mitt mål att hinna läsa minst 1 bok. Och sen hinna göra en recension.
Xoxo

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

