Bokbloggsjerka 17 – 20 april

Hej!

det ska bli super skönt med helg och samman med det så är det Annikas jerka! Imorn kommer jag inte orka skriva ett inlägg, ska på spa:D yasuragi, det ska bli så skönt! Har ni varit där förut? i så fall vad tycker ni om spa:t?

Veckans fråga kommer från Sanna:  Har du någon riktigt nördig, udda eller till och med pinsam bok i hyllan (enligt dina egna kriterier, min anm.)?

Oj, det var svårt. jag tror inte jag har någon, jag har nästan bara skönlitteratur i min hylla, har rensat ut lite, men jag har hela Narnia serien, det kanske ingår i kategorin nördig;) jag har också en del fakta böcker om djur & grekisk mytologi, jag tror inte jag har en udda bok, önskar jag hade fler udda böcker, om ni har något tips på någon bra udda bok kommentera gärna!

Trevlig helg!

12 kommentarer

Filed under idag

12 responses to “Bokbloggsjerka 17 – 20 april

  1. När vi flyttade så rensade jag också bort en del böcker.

  2. Om Narnia, djur och mytologi räknas som nördigt så har jag en del 🙂

  3. nej, jag vill ha alla böckerna som står i min hylla! och jag vill också ha dem som ligger nedpackade i karonger

  4. Udda böcker kan ju vara ganska kul. Har du läst Vila i frid av Sofie Sarenbrant? Passar perfekt på Yasuragi 😉

  5. Udda böcker är kul, men jag kunde inte heller hitta några bra exempel på det i min hylla… Tyvärr!

  6. Ofta tycker en ju inte själv att ens böcker är särskilt udda, men ibland reagerar besökare på vissa böcker i min hylla, det är alltid intressant. Snygga nördutgåvan av Sagan om ringen t.ex…

  7. Jag tycker få har riktigt nördiga böcker mer udda men knappast nördigt.

  8. Jag har en massa böcker om grekiskt mytologi!
    Och spa – jag älskar spa 🙂

  9. Djurböcker finns här med, speciellt hund 🙂

  10. mytologi är intressant, ingår ju i många böcker.

  11. Djurböcker jag också en hel del av, främst katt och hund-böcker då =)

Kommentera

