Recensionsex+Valborg & bestulen

Hej!

Som ni vet så är det valborg idag, yaay!^^ Glad valborg på er;) Fast när jag gick och skulle se brasan så stog det att typ stockholm stad eller något hade tipsat om att man inte skulle tända på brasan pga vädret typ. Så nej det blev ingen brasa för mig i år/: synd, men här får ni ändå en fin bild på en brasa

Jo gissa vad som hände i tisdags? Jo jag blev bestulen på min dator & min väska där jag hade alla minasaker i som bl.a. min plånbok med alla mina kort… kommer få lite försäkringspengar tillbaks, men det blir mindre än vad allt är värt. Min väska som är en LV alltså en louis Vuitton är värd flera tusen och att det var en äkta väska… men såklart måste man ha intyg om man vill få försäkring på den väskan… gud hatar mit liv nu..:( orkar inte bara, känns som om jag inte har något kvar… hade lixsom presentkort på NK i väskan och mina kläder… usch och att det hände under idrotten mitt på dan, kl 1 typ.

Över till något lite roligare;)

Idag kom det två recensionsex på posten det var:

Mörkrets demoner av kami Garcia

Tack semic !:)

och sen

Veronica Roth Allegiant

 

Allegiant av Veronica Roth

Tack modernista !:)

Ja det var allt för mig, ses

xoxo

1 kommentar

Filed under bok, film, film recension

One response to “Recensionsex+Valborg & bestulen

  1. Hallå där!
    Jag har taggat dig till Liebster award, vilket innebär att du ska svara på 11 frågor som du hittar på min blogg under denna adress: http://magiskarunor.blogg.se/2015/may/liebster-award-2.html
    Ha det så bra!

Kommentera

