Bokbloggsjerka 8 – 11 maj

Hej! Var på landet hela helgen så har inte hunnit svara på jerkan, men nu äntligen har jag tid:) Annikas jerka kommer här

Frågan är: Mia Eggimann undrar hur du får plats med alla böcker?

Svar, jag får inte plats. Jag har fått rensa ut varje månad för att få plats med mina böcker, men har faktiskt börjat stapla böckerna på varandra, då blir det lite mer plats för några böcker till:) Men exakt som Annika skrev så har jag inte heller någon särskild struktur utan läser böcker på min ipad och min mobil. Men jag är inte så förtjust i att läsa e-böcker Önskar jag fick plats med en till bokhylla, men tyvärr får jag inte det/:

Ha en trevlig vecka nu!

7 kommentarer

Filed under bokbloggsjerka, jerka

7 responses to “Bokbloggsjerka 8 – 11 maj

  1. De flesta bokbloggare lider nog av platsbrist för sina böcker.

  2. Det är otroligt jobbigt när det inte får plats fler bokhyllor. Jag har mätt flera gånger, men det verkar inte hjälpa. Kanske kom jag på en ny idé igår 🙂

  3. Platsbrist är nog ett konstant problem för bokälskare =)

  4. Samma här. Tack och lov för e-böcker.

  5. Jag är heller inte särskilt förtjust i e-böcker. Tyvärr får man nog vara lite konsekvent när det gäller vilka böcker man ska behålla och vilka som ska bort.

Kommentera

