Vad som kommer hända i veckan + ett recensionsex

Heej!

Jag känner verkligen att jag fått blogg torka, alltså har ingen aning vad jag ska göra för inlägg förutom att recensera böcker nu. För läser allt mindre och mindre… Äsch ska bli bättre, nu får jag sommarlov och allt då kommer jag ha vääldigt mycket fri tid:) I veckan händer det ganska mycket, idag var jag med kompisar, på tisdag ska jag plugga. På onsdag ska jag och min klass till film inspelningen av ”partaj” det är ett humor program som går på kanal 5. Sen efter det ska jag på jobb möte angående sommarjobb och om man inte kommer så får man inte jobbet så det är väldigt strikt. Men det ska bli kul i alla fall. Sen på torsdag hade jag tänkt gå på Jessie J men jag går istället på en bokig sak nämlingen en relese fest i stockholm, kom gärna om ni har möjlighet! Skulle vara kul att träffa er;)

Jag är så taggad! Men sen på fredag ska jag bara åka ut till landet och mysa med snacks och en bra bok:)

Känner att dagarna inte räcker till för att hinna träffa dom jag vill… men men

Och sist men inte minst så fick jag ett recensionsex på posten!:)

Plan B

Taaack Gilla böcker!

ja men då ses vi i nästa inlägg!

xoxo

Lämna en kommentar

Filed under event, recensionsex

Kommentera

