Hola!

hej! Det är här inlägget kommer bli kort men har inte så mycket tid. Ska till landet idag:) men jag måste bara berätta för er att jag har fått ett A i spanskan i betyg alltså!!:D första gången jag får ett A, har som högst fått B så är skit glad^^ vet kanske inte så speciellt men men.

Veckan som kommer kommer jag ha fullt upp, på måndag ska jag träffa kompisar sen på tisdag ska jag på konsert sen på torsdag ska jag på bio och sen på fredag så är det sommarsvslutning och gröna Lund!

Snart kommer inlägget om eventet jag var på i torsdags, fick en hel del böcker 😀

Xoxo

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

