Information

Tjena!

Jag vet att det varken har kommit upp några bilder från eventet eller några bilder på alla recex jag fått, men har inte orkat. Har kämpat med att skriva recensioner framöver så det åtminstone kommer 1 recension per vecka eftersom jag inte kommer ha något internet på landet. Men ska försöka få upp något mer inlägg än vad jag nu tidsinställt. Kommer ungefär vara borta i ca 4 veckor, det blir en paus av bloggandet kan man säga fast det kommer ändå komma upp inlägg.

Imorn ska jag till tandläkaren angående tandställningen och sen ska jag köpa en bikini. På torsdag planerar jag först att äta lunch med några kompisar sen gå till biblioteket för att låna hem en ny hög böcker. Efter det ska jag ta spruta mot fästingbett och därefter äta middag ute och sen gå på konsert, Paul Mccartney. Han som var med i The Beatles för måna år sen, legend:) På fredag ska jag gå på gröna lund med en kompis hela dagen och på lördag blir det lite shopping dels inför på söndag då jag ska till landet men också annat.

xoxo

Här ser ni Paul Mccartney ,2015

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

