Event/konsert/food/candy/

Hej!
Ja jag har glömt att visa er lite bilder från bl.a Paul Mccartney konserten och lite annat. Men här kommer dom

image

Jag åt baby back ribs på fridays I Stureplan, det var gott:) fast man blev så sjukt mätt efteråt,

image

Kommer faktiskt inte ihåg vad stället heter där jag åt dom här pannkakorna, men dom var sjukt goda^^

image

Som ni vet så vann sverige i Sveriges ungdoms fotbolls lag och det händer inte ofta kan jag lova. Yaay!

image

Jag drack en ice tea från dunkin dounats, fast den var inte alls god…. usch

image

Innan paul McCartney konserten så åt jag detta, kycklingspett med ris:) kunde dock inte äta så mycket av det pga min tandställning

image

image

image

image

image

Konserten var awesome, vilken legend! Fick dock inte så bra bilder på honom,men bättre än inget;)

image

Och jag vann en plopp på gröna lund^^ yeey, btw: kex chokladen vann min kompis.

image

Glömde helt att visa bilder från eventet jag var på, men dom får komma nu:)
Det var helt otroligt, har aldrig varit på något bokevent förut men tyckte att detta var helt wow! Gratis böcker,nya kompisar,tårta,dricka och underhållning. Vad mer kan man begära?

image

image

image

image

image

Ja men nu får ni ha en skön helg på er, snart om någon timme åker jag ut till landet som jag skrev i förr förra inlägget.
Har ni sommarlov? Har ni någon topp 5 lista av böckerna ni ska läsa i sommar? Vilka?
Jag har ofc sommarlov, och nej jag har ingen lista kommer läsa lite spontant hur jag känner. Haha har över 30 st som jag planerar att läsa xD

Xoxo

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

