Bokbloggsjerka 15 – 18 januari 2k16

hajj!

Nu kommer helgens bokbloggsjerka

Annika undrar:

Har du gjort upp några läsplaner för 2016, och hur väljer du i så fall ut vilka böcker du ska läsa och när?

Nej jag har inte några speciella läsplaner, jag väljer böcker beroende på vad jag har lust att läsa för stunden. Men annars blir det böcker som rekommenderas på goodreads och tips jag får från andra. Jag ska försöka vara duktigare med att läsa olästa böcker från hyllan, men om jag känner mig rätt kommer det inte gå eftersom jag vet hur sjukt många bra böcker som kommer ut i år!!

 

2 kommentarer

Filed under 2016, bokbloggsjerka, idag

2 responses to “Bokbloggsjerka 15 – 18 januari 2k16

  1. Jag ska också försöka plocka lite ur min egen hylla.

  2. Den egna hylla är prio ett i år för mig, egentligen samma som alla andra år. Det hjälper inte ett dugg 🙂

Kommentera

