Bokbloggsjerka 5 – 8 februari 2k16

Hej!

Ska bli så himla skönt med helg, behöver verkligen det!

Men hursomhelst är det fredag och det är dags för ännu en bokbloggsjerka

Annika undrar: Topp 5 fiktiva karaktärer som du önskar vore dina bästa vänner (böcker/film/tv).

Oj har jätte svårt att bara komma ihåg karaktärer bara sådär om jag då inte läst boken 100 ggr då xD Men de topp 5 karaktärer jag önskar skulle vara mina bästa vänner är.

  1. Rose från the vampire academy, då behöver man inte oroa sig för att ha en tråkig stund! Händer alltid något i hennes närhet.
  2. Hermione från harry potter, bokslukare som jag och vi skulle kunna ha så himla mysiga läs stunder tillsammans bl.a.
  3. Hela Guardian of the galaxy gänget, så himla awesome!
  4. Pippi Långstrump, haha måste ha med henne. Hon har varit med mig hela min barndom och har så mycket energi så det smittar av sig tror jag;)
  5. Pippin från Sagan om ringen, han är fett skön och skulle lätt hänga med honom! Har förresten träffat honom IRL, skådespelaren alltså. Då var han lika rolig xD

 

Trevlig helg!

 

7 kommentarer

Filed under 2016, bokbloggsjerka, idag, jerka

7 responses to “Bokbloggsjerka 5 – 8 februari 2k16

  1. Pippi tänkte jag också på, men det blev några andra istället.

  2. Hermione, Pippin och Pippi känner jag till i alla fall

  3. Hermione kunde gärna stå med på min lista också. Klok, sansad och man vet att man kan lita på henne.

  4. Guardian of the galaxy-gänget! Ja, trädet och tvättbjörnen 🙂

  5. Fialia

    Inte en tråkig stund med det här gänget!

  6. Många härliga karaktärer här! Guardin of the galaxy är nytt för mig.

Kommentera

