Update 22/2 2k16

Hej!
I detta inlägg kommer jag bara skriva lite vad som har hänt och vad jag kommer göra på sportlovet 🙂

Jag har inte riktigt fått tillbaks mitt book flow men nästan, det går helt ok med läsningen men förut gick det ännu bättre. Jag läste precis ut kissing booth och ska antagligen göra en recension i veckan, eller så får det bli under sportlovet. För just denna vecka har jag 1 prov i svenska, 1 uppsats inlämning i historien/ samhällskunskap, 1 inlämning i en engelska grej och lite små läxor här och var…. lite mycket och sen måste jag hinna packa eftersom jag åker på fredag till Storlien! Jag och min familj kommer ta nattåget upp och där kommer vi åka skidor i en vecka sen vet jag inte hur det blir med om jag skulle åka till Malmö med en kompis till sci fi mässan 🙂
Jag ska försöka hinna med att läsa så mycket jag bara hinner och orkar, det beror också på om böckerna kommer vara bra osv för då läser jag as snabbt xD i söndag gjorde jag eller ja min mamma semlor här är en bild på dom

image

Dock är bullen eller ja brödet köpt men nåja god var den i alla fall.

Omg förra veckan köpte jag glass sword av Victoria aveyard omslaget är too die for, men om jag ska vara ärlig vet jag inte varför jag själv är så hypad över denna bok. Jag gav bara red queen 3/5
Hejdå vi ses!

1 kommentar

Filed under 2016, idag

One response to “Update 22/2 2k16

  1. Så störigt när plugg kommer i vägen för läxor. 😛 Hoppas du får ett läsrikt sportlov. Jag har själv sportlov denna vecka så det är härligt.
    Coolt med sci fi mässa. jag brukar gå på den i Stockholm. underbart kul! 🙂

Kommentera

