Bokbloggsjerka 26 – 29 februari 2k16

Hej!

Nu är det dags för helgens bokbloggsjerka!

Dagens fråga: I går skrev jag liten om fanfiction i mitt inlägg om SoA och fanfic är något som Koko vill veta mer om: Vad anser du om fanfic överlag och har du några bra lästips inom den genren?

Jag läser inte så himla mycket fanfiction men jag kan tycka det är rätt kreativt ,man tar helt enkelt två personer som redan finns (brukar oftast vara kändisar). Hm den ända boken jag faktiskt har som är fanfiction är Anna Todds serie, ”After”. Vill man läsa fanfiction så kan jag tipsa er om sidan wattpad, det är en sida där vem som helst får ladda upp sin fanfiction 🙂 Det är en riktigt bra sida, okej ibland kan en del vara lite sämre.  Jag har också sett att ” fifty shades of grey” är en fanfic? eller?

Vi ses!

Ps. Ser ni på melodifestivalen?

8 kommentarer

Filed under 2016, bokbloggsjerka, idag, jerka

8 responses to “Bokbloggsjerka 26 – 29 februari 2k16

  1. gråa skuggor kanske jag inte läser, trodde den var utvecklingsroman…

  2. wattpad låter spännande. de grå skuggorna hoppar jag

  3. Jag kan ju tvärtom känna att det är lite stöld att använda något som inte är mitt 🙂

  4. 50 shades är inte värd den tid det tar att läsa. Jag tog mig igenom del 1. Det räckte mer än väl.

  5. Wattpad var ett intressant tips!

  6. Jag är ett stort fan av fanfiction och har läst det i många år. Men Wattpad hade jag inte stött på haha. Så tack för tipset. 🙂 Har mest hängt på tumblr, aoul och fanfictionnet. 🙂

Kommentera

