Bokbloggsjerka 11-14 mars 2k16

Halloj!

Nu blire bokbloggsjerkan!

Annika undrar:

Vilken är din favorit när det gäller ljudböcker (bok, uppläsare eller både och)?

Ehm jag lyssnar aldrig i princip på ljudböcker, om jag isåfall lyssnar på något så är det på poddar, alltså podcasts 🙂 Är inget stort fan av ljudböcker, läser mycket hellre fysiska böcker, men när jag var yngre så lyssnade jag på ljudböcker i bilen.  Jag har hört att storytel ska vara en bra ljudboks hemsida/app eller vad jag nu ska säga. Eller vad tycker ni som använder storytel, bra eller dålig?

Jag kan istället lista mina favorit podcasts här:

Det är två som jag lyssnar på oftast, vill du veta mer förslag på andra podcasts?

Klicka här så kommer några fler podcasts som dn har listat

Ha en skön helg nu!

 

8 kommentarer

Filed under 2016, bokbloggsjerka, idag, jerka

8 responses to “Bokbloggsjerka 11-14 mars 2k16

  1. nä, lyssnar oftast inte på ljudböcker, men det händer. om jag är nyfiken på inläsaren. en och annan podcast då och då, men inte så ofta

  2. Jag lyssnar mycket på ljudböcker, men har inte testat Storytel men många som har det verkar nöjda. Tack för podcast tipsen.

  3. Intressanta tips, jag har aldrig testat podcast. 🙂

  4. Ljudböcker är ingenting för mig.

  5. Varken ljudböcker eller poddar är något för mig 🙂

  6. Jag använder Storytel, tycker det är bra 🙂

  7. Podcast har jag också lyssnat på, brukar ju vara lite kortare. Men det är väldans periodvis 🙂

  8. Jag är jättenöjd med Storytel! Jag har ingen podcasterfarenhet dock, något som jag kanske skulle prova.
    Min jerka:
    http://ommanskulle.blogspot.se/2016/03/bloggboksjerka-11-14-mars.html

Kommentera

