Bokbloggsjerka 18 – 21 mars 2k16

Hej!

Dags för bokbloggsjerkan!

Annika undrar: Har du någonsin haft en ”book hangover”, det vill säga en bok som tar slut på tok för tidigt och lämnar ett sådant avtryck/tomrum att du inte riktigt förmår dig plocka upp en ny bok för att aktivt försöka komma över den?  Vilken i så fall?

Ja det har jag absolut haft, men kommer inte riktigt på en bok just nu. Men ibland när en bok suger in mig i sin värld så jag blir helt omtumlad efter jag läst boken , så att jag tänker på den till och med efter jag läst ut den och kan inte släppa den. Jag vill bara ha mer av den, då hamnar jag i en ”book hangover”.

Ha en skön helg nu!

6 kommentarer

Filed under 2016, bokbloggsjerka, idag, jerka

6 responses to “Bokbloggsjerka 18 – 21 mars 2k16

  1. Jag har faktiskt aldrig haft bokbaksmälla.

  2. En skön form av baksmälla som jag gärna skulle njuta oftare av.

  3. boksmälla drabbar mig då och då. lyckligtvis går det akuta snabbt över

  4. Det händer att jag får boksmälla men den vara som tur är inte i evigheter 🙂

  5. Jag funderar ofta över böcker långt efter att jag har läst ut dem, men jag kombinerar det med att läsa något annat också 🙂

  6. De böcker som har gett mig baksmälla kommer jag ihåg! De har gjort rejäla avtryck 🙂

Kommentera

