Cover reveal

Hola!

Yaass jag såg nu på goodreads att Sabaa Tahirs bok ”A torch against the night ”har fått en cover! SHiit i am so excited!!!

Hon skrev såhär:

Hey awesome Goodreads friends! The first chapter and cover for A TORCH AGAINST THE NIGHT have been revealed on Entertainment Weekly! Here’s the link and I hope you enjoy! http://www.ew.com/article/2016/04/18/..

Så om ni klickar på länken så kan ni läsa första kapitlet i hennes sequel, ”A torch against the night”

 

Här är omslaget/cover

ATorchAgainstTheNight_CV 4.14.jpg

Ska jag vara ärlig så fattar jag inte själv varför jag är så himla taggad på denna bok..  jag gillade ”An ember inte ashes” mycket men inte såå mycket xD Nåja, vi får hoppas på det bästa. Omslaget, var helt okej, men det dåliga är att den inte kommer matcha det omslag jag har på An ember in the ashes…  nåja vi får se hur det blir.

Åhhh fyyy jag måste vänta till slutet av augusti… 😦

See yaa

 

Lämna en kommentar

Filed under 2016, bok, idag, Sabaa Tahir

Kommentera

