Bokbloggsjerka 22 – 25 april 2k16

Halloj!

Dags för helgens bokbloggsjerka!

Annika undrar: Vad är du mest sugen på att läsa just nu (oavsett om du har boken/novellen/dikten/etc. i din ägo eller ej).

Jag har så sjukt många böcker som jag är sugen på att läsa, jag vet inte om det gills att skriva böcker som inte har kommit ut ens. Men jag har typ tre böcker som jag måste läsa pga att jag är med i bokklubbar. Det är bl.a.” När hundarna kommer” av Jessica Schiefauer och” Pengar” av Victoria Benedictsson. Men annars vill jag läsa ”Burning glass” av Kathryn Purdie och Blackhearts av Nicole Castroman 🙂

Ses!

16 kommentarer

Filed under 2016, bokbloggsjerka, idag, jerka

16 responses to “Bokbloggsjerka 22 – 25 april 2k16

  1. När hundarna kommer… en fantastisk bok som tog mig med storm 🙂

  2. När hundarna kommer låt väldigt intressant:)

    Tack för tips och ha en trevlig helg 🙂

  3. Längtar också efter en del böcker som inte kommit ut än, trots att jag har fullt med böcker – som jag också vill läsa.

  4. Tycker man alltid har högar med olästa böcker som man är sugen på men ändå suktar efter sånt som ännu inte kommit ut.

  5. ” När hundarna kommer” och” Pengar” vill jag också läsa väldigt snart 🙂

  6. När hundarna kommer borde jag läsa nån gång 🙂

  7. När hundarna kommer har jag nästan glömt bort nu, herregud den får jag läsa 🙂 Hoppas du kommer gilla dina kommande böcker!

  8. När hundarna kommer verkar intressant. Vill läsa.

  9. När hundarna kommer är verkligen jättebra. Pengar också. de andra känner jag inte till

  10. När hundarna kommer är jag också nyfiken på!

  11. Hoppas du kommer att gilla dem. Har bara läst När hundarna kommer, och det var inte en bok i min smak.

  12. När hundarna kommer rekommenderas väldigt starkt!

  13. Jag har funderat på både När hundarna kommer och Pengar men än så länge har ingen blivit läst.

  14. När hundarna kommer har jag också tänkt läsa.

  15. När hundarna kommer är en jättebra bok!

  16. Schiefauer är otrolig! Alla hennes böcker är underbara.

Kommentera

