#läsalotensam dag 1 & 2

Hej!
Här kommer min uppdatering om hur mycket jag läst och vad jag läst dom senaste två dagarna.
OBS jag glömde skriva att jag läste 1h i fredags
Dag 1: i lördags tidigt på morgonen åkte jag ut till landet och påväg ut läste jag hela tiden. Det blev 3h. Sen efter lunch läste jag 2h och 15 min, sen efter middagen läste jag återigen 2h och 18 min. Sammanlagt blev det 7h och 33 min om jag har räknat rätt. Läste i princip hela dagen då, ja jag åt mat såklart men sen läste jag bara ^^

image

Dag 2. I söndags läste jag inte riktigt hela dagen utan jag hade några pauser. Men det blev ändå en hel del, i morse påväg hem läste jag 2h och 18 min. Sen efter lunch läste jag bara i 28 min. Men sen efter middagen har jag läst ända sen kl 19 till 23 (4h) sammanlagt blev det 6h och 46 min. Anledningen till att jag läste så mycket på kvällen var att jag inte kunde slita mig från queen of shadows, jag måste läsa ut den innan jag somnar/somnade xD

image

Dag 3 (4). sista dagen blev helt okej, eftersom jag gick i skolan hela dagen hann jag bara att läsa på kvällen. Det blev 2h och 47 min efter middagen.

Sammanlagt blev det 17h och 26 min 🙂

Tack för att jag fick vara med!

1 kommentar

Filed under böcker, idag

One response to “#läsalotensam dag 1 & 2

  1. Jag måste verkligen testa att vara med i något läsmaraton snart. Verkar så himla kul 🙂

Kommentera

