I am back!

Hej! 

Jag är tillbaks i Sverige efter en 10 dagars semester i England. Jag roadtripade sort of i England, alltså jag och min familj hyrde en bil och åkte runt till olika städer och vandrade. Det var helt okej, England har verkligen det bergigt! Man tycker att deras easy vandrings led är jobbig… eeh . Men jag hann med lite shopping också i York, jag köpte en byxdress, en adidas tröja och en blus + två pop vinyl figurer (hermione från harry potter och trafalgar law från one piece) 

Här kommer lite bilder från resan som jag tog:

Kikade in i typ varenda bokhandel Jag såg men otroligt nog så köpte jag ingen bok, omg! Nejmen hittade ingen bok som jag var sugen på, hade ändå beställt två böcker från adlibris. 

Ska försöka göra lite andra inlägg än bara recensioner på böcker, blir lite tråkigt på längre sikt. Jag vet inte om ni känner såhär men efter varje biblioteks bok som jag läst så har jag ett tvång att jag måste recensera varenda biblioteks bok jag läst. Det är fett jobbigt, jag lämnar alltså inte tillbaka en bok utan att ha recenserat den. Men jag försöker sluta med det.

Ses, Xoxo / Siri 

1 kommentar

Filed under idag

One response to “I am back!

  1. Pingback: Bokbloggsjerka 5 – 8 augusti (tema: semester) | sizzen

Kommentera

