Bokbloggsjerka 26 – 29 augusti

Hej!

Idag är det fredag, whoo och som alltid är det bokbloggsjerkan! Började sista året på gymnasiet i onsdags så försöker komma in i lite rutiner nu efter sommarlovet.

Annika undrar: vad läser du just nu?

Som ni säkert ser på goodreads så håller jag på att läsa ”Nevernight” av Jay Kristoff och ”Den femte vågen” av Rick Yancey, båda ser riktigt lovande ut. Planerar att läsa ut dom i helgen, på landet.

Sen tänkte jag börja på ”This savage song” av  Victoria schwab som jag ska läsa till en fantasy cirkel jag är med i. Jag har riktigt höga förhoppningar på den boken.

Ha en skön helg!

xoxo

23 kommentarer

Filed under bokbloggsjerka, idag, jerka

23 responses to “Bokbloggsjerka 26 – 29 augusti

  1. Åh Den femte vågen ligger oläst här hemma, den borde jag ta tag i 🙂

  2. De böckerna känner jag inte till alls.

  3. Yancey känner jag igen namnet på, men jag har inte läst någon av böckerna

  4. Den femte vågen gillade jag, den var annorlunda på ett bra sätt 🙂

  5. Hoppas du får en bra läshelg. 🙂

  6. Låter som en perfekt helg tycker jag :).

  7. Den femte vågen är otroligt bra.

  8. Den femte vågen läste jag i somras. Inte riktigt min grej 😉

  9. Jag både gillade och inte gillade Den femte vågen. Jag gillade den just under läsningen men glömde den alldeles för fort.

  10. Den femte vågen har jag läst, men var inte så jätteimponerad tyvärr. Hoppas du gillar den bättre 🙂

  11. Gillade verkligen Den femte vågen – men har någon anledning inte tagit i tvåan än … This savage song verkar riktigt bra!

    • Åh va kul att du gjorde det! Då får jag hoppas att jag gillar den minst lika mycket som du gjorde 😀 yes this savage song har fått väldigt bra reviews på goodreads, så har höga förväntningar xD

  12. Inte läst någon av dessa men det låter som en spännande läshelg. 🙂

  13. Vilket ruskigt omslag på Kristoffs bok! Den skulle jag aldrig våga läsa.

  14. Den femte vågen känner jag till, kanske man skulle våga sig på. 😉

  15. Hoppas du gillar Nevernight. Den ska jag läsa så fort min läslust är tillbaka på topp. 🙂

  16. Nevernights omslag är så magiskt! Vill läsa den! 🙂

Kommentera

