Två av mina mest efterlängtade böcker 2016

Hej!

OMG jag har denna månad fått två av dom mest efterlängtade och eftertraktade böckerna 2016, like shit is this real? 

Look at these beauties! 😍 jag förbeställde Empire of storms by Sarah J maas dock så tog det så himla lång tid tills jag skulle få den så jag gick och köpte EOS på sf bokhandeln. 

Jag har då såklart läst den, och det gjorde jag rätt snabbt eftersom den var så sjukt himla bra!!!

Sen köpte jag faktiskt Crooked Kingdom igår och har hitills läst 122 sidor! 😀 Igentligen släpps CK den 27 september men jag hade en himla tur att jag hittade det enda exemplaret på sf bokhandeln!

Jag planerar att skriva recensioner på dessa böcker, dock får vi se hur det blir. Har inte alls haft lust detta året att skriva recensioner. Och ja det kommer fortfarande upp regelbundet recensioner, det är för att jag har tidsinställt en massa recensioner för länge sen. 

Kram Siri 

Lämna en kommentar

Filed under 2016, idag

Kommentera

