Bokmässan 2016, lång helg, mat, böcker

Hej!

Nu skriver jag nästan ett snarlikt inlägg som jag skrev förra året. Men jag ville bara uppdatera er om att imorn drar jag till BOKMÄSSAN 2016! Whoo, dock är jag inte lika taggad som jag var förra året, då hade jag planerat lite bättre var jag ville gå så jag visste på ett ungefär vilka jag ville se.

Men jag har tyvärr inte hittat så mycket som jag vill gå på i år, den enda författaren som jag verkligen vill träffa är Julie Kagawa , jag har nästan alla hennes böcker hemma och jag vill så gärna ta med alla dem böckerna. Men jag kommer för det första inte orka släpa på alla under dagen, sen får jag heller inte plats i väskan xD

Men hursomhelst så tar jag tåget runt kl 16-17.00 som går till Göteborg och sen ligger faktiskt hotellet i Gbg tågcentralen så slipper gå. Väldigt skönt och smidigt, är väldigt taggad på hotell frukosten, mums!

Jag ska vara med på ett Feel good mingel som kulturkollo håller i, jag var på deras mingel förra året och gillade det skit mycket så har höga förväntningar på årets mingel. Dock var förra året ett fantasy mingel och passar mig bättre, så det blir nog svårt att slå det minglet. Nåja det ska bli riktigt trevligt att träffa bokbloggare, det är typ det jag är där för 😉

Men vi ses! / Siri

Lämna en kommentar

Filed under 2016, bokmässan, idag

Kommentera

