Bokmässan 2016

Hej!

Här kommer lite bilder som jag tog under bokmässan 2016. 

Här är jag och fina Flora Wiström som debuterade med sin bok ”stanna ” 

Här ser du Jan Guillou prata. 

Jag var den sista som hann ta en bild med Alex Schulman, kul att träffa honom.

Jag och Siri Pettersson,  lol hon fick huka sig när hon tog en bild med mig. (För att jag var för kort xD) andra gången jag träffar henne. 

OMG jag och Julie Kagawa! Det är ett stort moment för mig där, har läst exakt alla hennes böcker och hon var nästa min barndom(okej inte riktigt men jag sträck läste hennes böcker om och om igen när jag var 13 eller yngre 😀 )

Här ser du vackra Gabriella P. Kjeilen (och jag) , hon har skrivit två väldigt bra debut böcker som hon faktiskt skrev på gymnasiet. Riktigt coolt! 

Här ser du mina fina bok vänner och jag, saknar dom redan 😦 ♡ (från vänster, Rebecka, Alba, Siri (jag) och Emilia!)

Här ser du mig och Fredrik Backman,  som släppte en alldeles ny bok som heter ” Björnstad”  , riktigt kul!

Detta var vad jag åt till middag på lördag, Indisk mat. Smarrigt värre💗👌

Jag såg Ingemar Stenmark( skidoåkaren ) coolt!


Här pratar Roy Fares

Book haul del 1

Book haul del 2

Book haul del 3

Book haul del 4

Tack så sjukt mycket för alla underbara personer som jag träffade på bokmässan!💗💜💗💜❤❤ ni förgyllde mina bokmässa dagar, längtar redan lite smått till nästa års bokmässa xD 

5 kommentarer

Filed under bokmässan, idag

5 responses to “Bokmässan 2016

  1. Lyllos dig som fick träffa Julie Kagawa!!! Jag var bara där på fredagen så jag missade henne 😦 Visste inte ens att hon skulle vara där överhuvudtaget.

  2. Å vad du verkar ha haft det bra! Omg that amount of books thogh. Himlen ju!

  3. Önskar att jag hade kunnat gå. Kul att se alla dina bilder. Jag blir allt rätt avis 😉

Kommentera

