18 år!

Hej!
Nu är det såhär att igår, den 2 november fyllde jag 18 år!😄🎉🎉
Här kommer lite bilder på vad jag fick och åt igår 🙂

+ att jag åt sushi till både lunch och middag xD

Sen hade jag tur och fick these lip balms som jag hade beställt från behindthepages , dom luktar såå himla gott i am in love 😍 

Men ja det var inte så mycket bilder men jag gjorde inget speciellt så igår utan jag var med en kompis halva dagen och sen så drog jag och tränade. 

Asså tårtan var så god och sushin också såklart^^

/ Siri 

8 kommentarer

Filed under birthday, idag

8 responses to “18 år!

  1. Men åh, grattis! Och vad fina presenter 🙂

  2. Grattis i efterskott! 🙂 ❤

Kommentera

