Läs-it-snow

Hej!

Nu är det så att jag är med i Nellons Läs-it-snow , nu är jag lite sent ute eftersom den redan har startat. Kl 00.00 idag , började readathonet.

Här kommer min TBR


Det finns dessutom utmaningar

* Läs en feel-good-bok Confess av Colleen Hoover
* Läs en klassiker
* Läs MINST 1000 sidor under Läs-it-snow-veckan.
* Läs en tegelsten (över 500 sidor) Diabolic av S.J. Kincaid
* Läs en bok med ett vintrigt/juligt omslag Ice Like Fire av Sara Raasch (haha det kanske inte är såå juligt men lite vintrigt är det i allafall)
* Läs en graphic novel
* Läs en bok med något rött på omslaget Heartless av Merissa Meyer (okej omslaget är inte helt rött men en stor del)
* Läs en bok under 200 sidor Hatad och älskad av Alexandra Nilsson
* Läs något av DIN favoritförfattare Empire of Storms (dock blir det omläsning, men jag läser endå hela boken igen så det borde vara giltigt) av Sarah j Maas
* Läs valfri Harry Potter-bok 

Jag kommer antagligen inte hinna läsa alla, men man kan ju försöka 🙂

Lämna en kommentar

Filed under 2016, idag

Kommentera

