Årssamanfattning + nya bokiga mål

Hej!

2016 är nu slut och det är dags att inviga det nya året 2017!

Mina mål för 2016 var:

  • Läsa 100 böcker AVKLARAD
  • Läsa 1 deckare AVKLARAD
  • Läsa 1 klassiker AVKLARAD ( vet inte om And then there where none by Agatha Christie räknas men.. aja)
  • Lägga ut minst 1 inlägg varje vecka AVKLARAD
  • Börja recensera manga
  • Skriva vissa recensioner helt på engelska AVKLARAD
  • Börja skriva på en roman AVKLARAD

Jag klara alla mål förutom ett, jag är fett stolt. Kan säga att jag har läst 200 böcker detta år, omg kan ni fatta det?!

Nu börjar ett nytt år och vi får hoppas att det blir bättre än detta år.

Mina mål för 2017:

  • Läsa 100 böcker
  • Lägga ut ett inlägg varje vecka
  • Skriva klart romanen/novellen
  • Läsa e klassiker

Vad har ni för (bokiga) mål inför 2017? 😉

 

3 kommentarer

Filed under årssamanfattningar, Happy new year/gott nytt år, idag, new, newyear

3 responses to “Årssamanfattning + nya bokiga mål

  1. Nice! Härligt med så många böcker läst! 🙂 Och kul att du skriver också. 🙂 Jag hoppas vi får veta mer om din roman i framtida inlägg 🙂
    har inga läsmål. Kör bara på och så får jag se hur mycket som blir läst. Men jag ska publicera både min roman (som jag jobbat på i snart 11 år!) och även publicera min webcomic i fysiskt format. Så det är liksom det jag kommer fokusera på. 🙂

Kommentera

