Teneriffa

Hej!

Som ni vet var jag i Teneriffa på jullovet och jag hade tänkt att visa er lite bilder från resan som jag tog. 🙂


När jag var i Teneriffa så vandrade jag och solade jag för de mesta och åt god mat^^ saknar  värmen därifrån, här i Sverige/Sthlm är det så himla kallt…  brr, det är varken snö eller värme bara kallt och grått väder med lite is plättar här och var 😦 

jag har bara två planerade inlägg framöver, det är alldeles för lite egentligen men har inte haft varken tid eller lust att göra recensioner. Men ska försöka hålla uppe bloggen så gott jag kan.

Har ni några tips på inlägg man kan göra förutom recensioner, taggar och bokförslag?

Xoxo

1 kommentar

Filed under idag

One response to “Teneriffa

Kommentera

