MY MOST ANTICIPATED BOOKS OF 2017

Yes som titeln lyder så kommer jag lista de böcker jag ser mest fram emot detta år 🙂

  1. A court of Wings and Ruin av Sarah j maas
  2. Throne of glass #6 av Sarah j maas
  3. A court of thorns and roses coloring book av Sarah j maas
  4. Throne of glass #5,1 Chaols novell av Sarah j maas
  5. Carve the mark av Veronica Roth
  1. Flame in the mist av Reneée Ahdieh
  2. Lord of Shadows av Cassandra Clare
  3. Our dark duet av Victoria Schwab
  4. Strange the dreamer av Laini Taylor
  5. Traitor to the throne av Alwyn Hamilton
  1. Mafiosa av  Catherine Doyle  (jag har dock läst den redan , men jag lägger till den på listan eftersom det var en av de böcker jag var som mest taggad på)
  2. Dawn study av Maria v. Snyder
  3. Wayfarer av Alexandra Bracken

  4. Windwitch av Susan Dennard
  5. King’s cage Victoria Aveyard

  1. Till death av Jennifer L. Armentrout
  2. Daughter of the Pirate King av Tricia Levenseller

  3. Blood Rose Rebellion av Rosalyn Eves

  4. Legion av Julia Kagawa
  5. Midnight Jewel av Richelle Mead
  1. The Crown’s Fate av Evelyn Skye

  2. When It’s Real av Erin Watt

  3. The gauntlet av Megan Shepherd
  4. Girl Out of Water av laura Silverman

  5. Thief’s Cunning av Sarah Ahiers

  1. Now I Rise av Kiersten White
  2. Royal Bastards av Andrew Shvarts
  3. Coming up for air av Miranda Kenneally
  4. Vanguard av Ann Aguirre
  5. Because You Love to Hate Me: 13 Tales of Villainy

  1. Falling kingdoms #6 av Morgan Rhodes
  2. Godsgrave av Jay Kristoff (andra delen i nevernight serien)
  3. Hunted av Meagan Spooner
  4. An ember in the ashes #3 av Sabaa Tahir
  5. Illuminae #3 av Amie Kaufman & Jay Kristoff

30653719.jpg

  1. Avenged av Amy Tintera
  2. Roseblood av A.G. Howard
  3. Given to the Sea av Mindy McGinnis
  4. The Reluctant Queen av Sarah Beth Durst
  5. Starfall av Melissa Landers
  1. Iron Gold av Pierce Brown
  2. By Your Side av Kasie West
  3. Wonder Woman: Warbringer av Leigh Bardugo
  4. Warcross av Marie Lu

  5. Wires and Nerve – Marissa Meyer
  1. Wintersong S. Jae Jones
  2. Always and Forever Laura Jean – Jenny Han
  3. Buried heart av Kate Elliott
  4. Caraval av Stephanie Garber
  5. Zenith av Sasha alsberg and Lindsay cummings

Jag har säkert glömt någon bok, så ni får gärna kommentera om ni tycker att jag har missat någon bok på listan.  Och de böcker som jag inte har visat något omslag på har inte fått något officielt omslag än. Om ni känner mig och har följt mig ett tag vet ni nog vilka böcker jag ser mest fram emot 😉  Öhh typ alla Sarah j maas böcker, speciellt Acowar (A court of wings and ruin) ,Throne of glass #6 och A court of thorns and roses coloring book.

xoxo

Lämna en kommentar

Filed under 2017, böcker, idag

Kommentera

