Bokbloggsjerka 10-13 februari

Hej!

Nu är det fredag och äntligen dags för Annikas jerka

Helgens fråga lyder såhär: 

Vilka bokliga saker (förutom böcker) kan du inte leva utan (exempelvis örhängen här och här)?

Hm jag skulle inte kunna leva utan mina fantastiska doftljus, bok muggar och lip balms(läpp balsam) som är relaterade till böcker. Som ni ser nedan 😀 😍

Jag skulle heller inte kunna leva utan mina kära bok kuddar från society6, 


Sen måste jag även tillägga att utan goodreads skulle jag inte kunna överleva överhuvudtaget, den sidan är så himla bra och användbar. Där kan man hålla koll vilka böcker som ska släppas och vilka böcker du har läst och vill läsa osv. Rekommenderas starkt att ni skaffar ett konto där, helt gratis!

Ha en trevlig helg!

Btw: Jag åker just nu skidor i bydalen, någon som varit där?

15 kommentarer

Filed under idag

15 responses to “Bokbloggsjerka 10-13 februari

  1. Roliga bokrelaterade saker! Goodreads är verkligen jättebra. 🙂

  2. Var ligger Bydalen? Och Popfigurerna får du inte glömma 🙂

  3. Bokrelaterade doftljus var skoj tycker jag.

  4. Fina saker! Bokdoftande ljus har jag aldrig stött på men än vill väldigt gärna prova då jag älskar ljus.

  5. Ha ha, du har nog den mest kompletta samlingen av bokrelaterade pryttlar 🙂

  6. Oj haha, härligt att de också är en del av boksamlandet 🙂

  7. jag har ett konto på Goodreads, men förstår mig inte riktigt på att använda det, dessvärre. har inte varit i Bydalen

  8. Oj vad mycket fint, vill också ha doftljus.

  9. Åh så fina saker! Blir alldeles inspirerad av att se dem! 🙂

Kommentera

