Bookish haul

Hej!

Nu kommer jag visa vad jag köpt de senaste dagarna 🙂

Har redan läst denna bok, och kan säga att den var riktigt bra. Rekommenderas starkt om du vill läsa en bra pirat bok med badass karaktärer 😉

Två tvålar som doftar som mina darlings, Rhysand och Rowan från a court or thorns and roses & throne of glass av Sarah j maas och tre lip balms/ läpp balsam från samma serie.


Och nej jag fick muggarna som ni ser på bilden, det andra hade jag redan hemma. Visst är dom snygga?! Ena muggen passar perfekt i och med att skönheten och odjuret snart har film premiär!

3 kommentarer

Filed under idag

3 responses to “Bookish haul

  1. Vill ha piratboken nuuuuu! Vill inte vänta en månad till 😦 min kommer åtminstone vara signerad så HAH!

  2. Alltså den där piratboken är ett måste i mitt liv 😀

Kommentera

