Bloggen fyller 4 år!!

 

Hej!

tårta.gif

Yes som titeln säger så fyller min blogg 4 år, det är helt sjukt jag kan inte fatta att jag har bloggat i 4 år. Jag har bloggat ända sen 7 mars 2013. Dock så har jag inte varit jätte aktiv de första åren utan jag började vara mer aktiv nu de senaste året.

472 inlägg(ish) om böcker har det hunnit bli, massor av lästa böcker, bredare läsning, och många nya vänner och bekanta har jag fått tack vare bloggen.Det har varit så himla kul, en helt ny värld har öppnats för mig.

Hurra hurra!

 

6 kommentarer

Filed under idag

6 responses to “Bloggen fyller 4 år!!

  1. Grattis på bloggfödelsedagen!

Kommentera

