Ännu en till bookish haul

Hej!

Japp som titeln lyder så kommer jag visa upp ännu mer saker som jag har fått hem 🙂 #bookaholic or whatever you say

Jag tänkte börja med att visa vad jag fick hem igår av min fina vän Kissy, jag är så sjukt tacksam och glad över allt jag fick!❤️


Riktigt kul att få, ni som inte vet vilka det är på bilden så kan jag säga att det är Feyre & Rhysand från acotar serien som är skriven av Sarah j maas


Jag fick även hem denna badassiga bok från adlibris för några dagar sen och jag har rätt så högs förväntningar på den! Gillar omslaget


king’s cage fick jag faktiskt som en slags ersättning istället för pengar. Det var så att jag jobbade eller var med när det var öppet hus på mitt gymnasium. Jag stod i skolbiblioteket och hjälpte alla framtida gymnasieelever och svarade på frågor osv. Sen var det lite speciellt att jag fick en bok, det var dels för att jag är med i skolans bokklubb men också för att bibliotikarien var så snäll och frågade faktiskt om vi ville ha en bok(vi som jobbade i biblioteket) och vem tackar inte nej till ett sånt erbjudande?!

Xoxo

Lämna en kommentar

Filed under 2017, bok, idag

Kommentera

