Bokfrukost hos Rabén & Sjögren

Hej!

Förra torsdagen var jag på Rabén & Sjögrens Bokfrukost på morgonen vilket var väldigt trevligt. Man kan inte säga att dem snålade med mackorna 😉 

Här kommer lite bilder från bokfrukosten som jag hann ta.


Bilderna är inte i någon ordning , först ut var Moa Sandberg Eriksson och sist ut var Anna Arvidsson. 

De författare som pratade var Anna Arvidsson (Ordbrodösen), Moa Sandberg Eriksson (Sigrid & Affe öppnar restaurang), Pernilla Stalfelt (Tiden-boken), Kajsa Gordan (Om jag får stanna) och Sissel Gustafsson (Stackars pappa).

Eftersom jag började min lektion 09.50 så hade jag inte alls mycket tid att vara kvar och snacka med författarna osv men jag hann få Anna arvidssons signering i ordbrodösen vilket var det som jag hade sett mest fram emot. Alltså wow hennes skrivning är så sjukt fin. 

Men iallafall var det en bra start på dagen och jag kan verkligen rekommendera dig att anmäla dig till någon kommande Bokfrukost om du har tid och gillar böcker och frukost xD

1 kommentar

Filed under idag

One response to “Bokfrukost hos Rabén & Sjögren

  1. Låter så mysigt och kul! 🙂 Frukost är toppen. Och böcker! Så bokfrukost måste vara BÄST 😀

Kommentera

