Bokbloggsjerka 5-8 maj

Hej!

Dags för helgens bokbloggsjerka 🙂

Frågan lyder:

 Berätta om det pinsammaste (så pass att skämskudden åker fram bara du tänker på det)/roligaste/tråkigaste/etc. du någonsin har läst. Kort sagt, beskriv något som är känslomässigt memorerbart.

Haha kul fråga, man har nog haft många känslomässiga minnen från böcker, det är därför man läser dem jue 😉 Det är som en rollercoaster, men det finns en bok som oftast får mig att gråta, det är ”Taking chances” av Molly Mcadams. Alltid samma scen också som får mig att fälla tårar.

Sen vill jag nämna Agatha Christies bok ”And then there where none” som en av de mest spännande upplevelserna, man ville lista ut vem mördaren var och man var på helspänn typ hela boken tills slutet.

Ha en trevligt helg!

(lol okej jag har så många fler böcker som jag skulle kunna välja men tog de böcker som kom upp i mitt huvud först xD)

5 kommentarer

Filed under bokbloggsjerka, idag, jerka

5 responses to “Bokbloggsjerka 5-8 maj

  1. Ja många böcker berör på olika sätt! 🙂

  2. Ja det är många böcker som berör på olika sätt och det är intressant att de kan väcka olika saker till liv inom en, och få en att reagera 😉

  3. Christies bok skulle vara roligt att läsa om. Ny bättre titel på den översatta nyutgåvan var det också. Tack för påminnelsen! 😀

  4. Ja men eller hur, det är så mycket minnesvärt i böcker att det är därför man läser dem ju 🙂

Kommentera

