Bokfrukost 27 april

Hej!

I förr förra veckan var jag på Bokfrukost hos Rabén & Sjögren 🙂 här kmr lite bilder från frukosten (inte i ordning)

Trevligt trevligt, rekommenderas 🙂

De författare som deltog var:

Mats Strandberg & Sofia Falkenhem (Monstret och människorna), Sara Villius (Natten), Henrik Fexeus (De Förlorade), Per Gustavsson (Om jag var en elefant), Katarina von Bredow (Tappa greppet) och Linnea Wikblad (Killmaterskan).

Jag fick även hem 3 st böcker från frukosten: två recex och 1 bok i goodiebagen.

Recexen var: Killmaterskan av Linnea Wikblad och De förlorade av Henrik Fexeus. Boken jag fick med mig ur gb var Tappa greppet av Katarina Von Bredow .

Xoxo

Lämna en kommentar

Filed under 2017, idag

Kommentera

