Bokbloggsjerka 19 – 22 maj

Hej!

Åhh vad härligt väder det är idag, passande eftersom jag ska på natur & kulturs bokfest kl 17 idag! Någon mer som ska dit?

Det är även dags för bokbloggjerkan 🙂

Dagens fråga:

vad läser du just nu?

Lättaste frågan everr. Problemet med mig är att jag läser ut boken på en dag vilket leder till att jag inte riktigt hunnit på börja en ny bok idag. (ja jag läste ut en, två böcker igår) Den jag läste ut igår var When to Fear the Living (The Veil Diaries Series #3) och de böcker jag har börjat på för ett tag sedan är Article Three: Volume 1 (The System) , Finding Valor (The Searchers Book 2) och Strange the Dreamer (Strange the Dreamer, #1) .

Ha en solig och skön helg nu!

 

10 kommentarer

Filed under bokbloggsjerka, idag, jerka

10 responses to “Bokbloggsjerka 19 – 22 maj

  1. Hm, kände inte igen en enda av de böckerna 🙂

  2. Inga som jag känner igen.

  3. Okända böcker även för mig 🙂

  4. Känner inte till böckerna. Bokfest låter ju trevligt! 🙂

  5. Låter som du har mycket spännande på gång 🙂

Kommentera

