Läs-a-lot sommar 17 Sammanfattning

Hej!

Här kommer en sammanfattning av vad jag har hunnit med att läsa.

Dag 1: 357
Dag 2: 643
Dag 3: 178 
Dag 4: 0
Dag 5: 158
Dag 6: 241
Dag 7: 79
Dag 8: 88
Dag 9: 57

Totalt lästa sidor: 1801
Antal utlästa böcker: 7 (Pack ebon red (The seven Mates of zara wolf, When To Fear The living dead (The veil diaries series), The Heart of Falcon Ridge (The McLendon Family Saga Book 1), Protecting Our Virgin: A Reverse Harem Romance, The Deal: Reverse Harem Serial (Succubus Bargain Book 2) , Jenna´s Cowboys  och Phoenix (The Stardust #1) 🙂

Jag är ändå rätt nöjd med att ha läst 1801 sidor!! Tack till Nelly som anordnade detta!

Om vi ska kolla på det hela utifrån mina mål:

Läsa ut minst 5 böcker och Uppdatera instagram ofta

Jag har klarat målet med att läsa minst 5 böcker, men att uppdatera instagram ofta gick inge vidare xD

har varit sjukt trött nu på dagarna pga jag har behövt gå upp kl 5 på morgonen. Men jag har läst på morgonen när jag åker till jobbet och sen har jag fått in en liten stund efter middagen.

xoxo

Lämna en kommentar

Filed under idag

Kommentera

