Fall into fantasy 2017

fallintofantasy17.jpg

Hej!

Liza kör läs-a-lot i år igen och temat är verklighetsflykt vilket menas att man får välja helt valfritt vad man vill läsa = det som får dig att fly vardagen. Readaloten /readathonen pågår från fredag den  20 oktober  kl 08:00 och pågår till fredag den  27 oktober  kl 23:59

Det kommer även vara goodiebag som kan vinna, mer om det finner ni här 🙂

Det jag tänkte läsa är: 

The Vixen´s lead av Tate James

Lavish (mafia queen book 2) av Cm stunich 

Trying to live with the dead (the veil diaries 1)av   B.L. Brunnemer

When the dead come A  knockin (the veil diaries 2) av Bl Brunnemer

When to fear the living (the veil diaries 3) BL Brunnemer

Whispers from the dead (the veil diaries 4 aka 3,5) av Bl Brunnemer

Kings cage/kungens fånge av Victoria Aveyard (har på både svenska och engelska) 

Fireblood av Elly Blake

Wild pride ( the kingston pride book 1) av Kristen Banet

Ravens mark (The raven queen) av Angel lawson

Eliza and her monsters av Francesca Zappia

Allt jag inte sa av Yrsa Wallden

de allra flesta böcker jag nämde precis är eböcker som ligger på min kindle så blir lite svårt att visa dom.

sen kan det bli att jag läser lite annat också som jag inte skrivit upp här,

 

1 kommentar

Filed under 2017, idag

One response to “Fall into fantasy 2017

  1. En fråga. Jag har också en kindle men undrar då vissa av ovanstående böcker är på svenska, har du dem på kindlen eller som fysik bok ? Jag har länge tänkt på om det går att köpa svenska eböcker till kindlen (jag köper annars bara i amazon shop och de har nästan bara engelska). 🙂

Kommentera

