Böcker jag ser fram emot sommaren 2019

Hej!

Andra gången jag deltar i  Johannas Deckarhörna :s topplista vecka, denna vecka är det böcker man ser fram emot i sommar. Här kommer några 🙂

Bildresultat för sofie sarenbrant skamvrån

Skamvrån av Sofie Sarenbrant

Bildresultat för the shining stephen king

The Shining av Stephen King

Bildresultat för ps jag gillar dig fortfarande

Ps. Jag gillar dig fortfarande av Jenny Han

Bildresultat för king of scars

King of Scars av Leigh Bardugo

Bildresultat för the triumphant lesley livingston

The Triumphant av Lesley Livingstone

 

Bildresultat för lady smoke

Lady Smoke av laura Sebastian

Bildresultat för a very large expanse of sea

A Very Large Expanse Of Sea av Tahereh Mafi

 

Här är några av de böcker jag ser fram emot att läsa i sommar!

xoxo

 

3 kommentarer

Under 2019, idag

3 svar till “Böcker jag ser fram emot sommaren 2019

  1. Har inte läst någon av de här böckerna, men är nyfiken på några av dem.

  2. The Shining ja 🙂 Det är egentligen den enda bok som jag har sträckläst på riktigt. Jag släppte den inte förrän den var utläst 🙂

  3. Åsa Carlsson

    Boken av King läste jag för drygt 30 år sedan, ruggigt spännande. 🙂

Lämna en kommentar