My BIRTHDAY!

Hej jag kommer skriva lite kort om vad jag fick,

20131102-091933.jpg
Jag gick bla. En fairy tail planch med happy och natsu på
2 par vantar
1 sports armband(som man har mobilen i när man ex springer)
2000kr
300kr av farmor
2 dockor från Vietnam
2st avicii biljetter
1 armband från farmor
1 äkta silver armband.
1 blå kabel (laddare sladd)
1 kasse
Och sen vet jag inte om jag kommer få mer sen:)

20131102-101409.jpg
Jag vet att man inte ser så tydligt men jag ska iväg snart:) tack o hej /Sizzen XOXO

Lämna en kommentar

Filed under birthday, idag, nöje, new

Kommentera

