Info!

Hej!

måste testa hur det blir med tidsinställda inlägg, så kommer inte skriva detta inlägg när det kommer ut så ni vet.

Men ialfall så kommer jag ha varit på en novemberfest på min före detta skola. Och sen kommer jag ha mest pluggat i helgen. Nu under helgen hoppas jag att jag ska kunna lägga ut vilka recensions böcker jag fått. Asså shiit jag är super glad för recensions böckerna, ps fick andra delen i the maze runner bl.a.

Det går lite segt med att läsa böcker nu, har så sjukt mycket skolarbete och sen läser jag oftast manga nu förtiden.  men ska förbättra mig:) och sen ska jag hinna svara på lite frågor som några bokbloggare skrev till mig, eller ja inte personligen bara till mig utan det var till några fler men men.

hejdå ses xoxo/sizzen

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

