My birthday, 17 years

Hej!

Idag är det så att jag fyller år, 17 år!! Jag kommer visa lite bilder på vad jag fått och ätit.

Först har vi en bild från när jag blev firad av släkten i lördags^^image

Här ser vi vad jag fick i present från min släkt och min familj:) Som ni ser så ligger det en rulle där, det är en Fairy tail plansch som ni kan se lite längre ner i inlägget. Jag har också fått VÄLDIGT mycket pengar som jag slösat redan xD Och sen har jag fått ett restaurangbesök. image

image

image

Jag kommer fira med mina kompisar också sen, men jag är så sjukt tacksam för allt!<3

Xoxo

ps. Ett inlägg kommer snart upp om vad jag gjort på mitt höstlov;) kan säga att jag träffat så sjukt underbara bokbloggare^^

4 kommentarer

Filed under birthday, idag

4 responses to “My birthday, 17 years

  1. Grattis!! Hoppas du har haft en fin dag. 🙂

  2. Förlåt att jag är lite efter men GRATTIS! 😀 ❤ Hoppas du fick en jättebra födelsedag! 🙂 ❤

Kommentera

