Bokbloggsjerka 25 – 28 mars 2k16

Heej!

Här är helgens frågaSå här i påsktider gör vi det enkelt så att alla som vill hinner ut i solen (om den behagar titta fram): vad ska ni läsa i påsk?

Jag är en väldigt spontan person, så jag väljer böcker lite utifrån vad jag känner för , jag läser nästan aldrig efter de böcker jag planerat att läsa det blir några helt andra än vad jag tänkt.

Det jag vill hinna med är att läsa några recex, (har en hel del )och sen några böcker både från bokhyllan men också böcker från biblioteket. Just nu läser jag One Grave at a Time av Jeaniene Frost och planerar att läsa Soundless av Richelle Mead efter den boken 🙂

jag vill önska alla en GLAD PÅSK!

4 kommentarer

Under 2016, bokbloggsjerka, idag, jerka

4 svar till “Bokbloggsjerka 25 – 28 mars 2k16

  1. Okända böcker för mig. Jag borde nog också läsa lite rec ex, men mars har gått i hyllvärmarnas tecken 🙂

  2. Jag försöker också vara spontan, även om jag har viss planering. Men inte den här helgen.

  3. Har inte läst någon av böckerna du nämner. Jag brukar också vara spontan för det mesta.

Lämna en kommentar