Bokbloggsjerka 27 januari – 30 januari

Hej!

Till min stora förvåning och glädje är Annikas bokbloggsjerka back on track! 🙂

Helgens fråga lyder såhär:

Om du skulle tvingas välja mellan en hög med böcker av för dig okända författare, eller en med dina favoriter, vilken hög skulle du välja och varför?

Oj oj oj, det var en svår en. Men jag skulle nog vara lite feg och välja den högen med mina favoriter i. Det är det säkraste kortet, Jag är rätt kräsen när det gäller böcker och jag skulle vara för rädd för att få böcker som inte faller mig i smaken eller helt fel genre. Men såklart det är kul att testa sig fram men tror inte det skulle gå hem hos mig

Ha en trevlig helg!

6 kommentarer

Filed under bok, bokbloggsjerka, idag, jerka

6 responses to “Bokbloggsjerka 27 januari – 30 januari

  1. Om allt i okända högen var av obekväm genre skulle man nog tänka om och välja det säkra framför det osäkra. 😉

  2. Hm, många som kallar det ”fegt”. Jag kallar det säkert kort för att känna sig harmonisk och glad under läsningen 😉

  3. Ja, favoriter först! Men helst blandat…

  4. Det var en knepig fråga i helgens jerka. Jag kunde faktiskt inte välja så jag gjorde en liten revolt =)

  5. Jag blir nog bara kräsen om jag skulle bli besviken för många gånger, annars tycker jag det är kul att testa nytt 🙂

  6. Apesar de que a onanismo é um tanto bastante risonho, prazer
    máximo se alcança enquanto se está praticando sexo com outra pessoa”, explica Ellie
    Hooper. http://www.whl2.com/space-uid-94023.html

Kommentera

