Bokbloggsjerka 13 – 16 mars

Hej!

här kommer Annikas jerka

Frågan är:

Hur hinner du läsa så många böcker?

Ja du intressant fråga. Den frågan har jag fått många gånger, men om jag ska vara ärlig så har jag inte alls hunnit läsa så mycket på sistone. Jag blir nöjd bara jag hunnit läsa en bok varje vecka x) Jag läser ibland när jag är påväg till skolan, innan jag ska sova och sen innan middagen. Förut tyckte jag inte om att läsa på mobilen/ipaden men nu har jag ändrat uppfattning, det är så mycket enklare att läsa ex på mobilen om du ska till jobbet, skolan etc då slipper du ha en tung bok i väskan och sen är det smidigt att bara stänga ner den eftersom du har den i mobilen. Och det är på det viset jag faktiskt hinner med att läsa.

7 kommentarer

Under bokbloggsjerka, jerka

7 svar till “Bokbloggsjerka 13 – 16 mars

  1. Det är ju bra att kunna ha läsbart med sig på ett smidigt sätt.

  2. Det är praktiskt med olika läsformat för olika situationer. Jag lyssnar på ljudböcker när jag pendlar, promenerar, diskar osv, det är smidigt och känns som att jag hinner läsa lite mer mellan varven.

  3. en liten pocket har man alltid palts med!

  4. Jag klarar inte att läsa på mobilen så jag har alltid med mig en bok, inbunden, pocket, e-bok, det spelar ingen roll 🙂

  5. Mobilen tycker jag är lite jobbigt att läsa i, blir så liten text och ansträngande för ögonen.

Lämna en kommentar